Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Door Miek van den Boogaard

Na de vorige verkiezingen kwam in de analyse naar voren dat we eigenlijk meer aansprekende personen op de lijst zouden moeten hebben om extra stemmen binnen te halen. De kandidaatstellingscommissie is bezig om mensen te scouten/ benaderen om een plek op de kandidatenlijst te willen innemen. Graag nodigen wij een ieder die hiervoor bestselling heeft uit om zich te melden. Hoe sterker de kandidatenlijst, hoe meer kans wij hebben om onze idealen te verwezenlijken.

Hebt u onvoldoende tijd om zich te kandideren voor de gemeenteraad, maar wilt u wel een goede uitstraling van de kandidatenlijst mee mogelijk maken, meld u dan aan bij de secretaris van het bestuur via bergenopzoom@pvda.nl. Dit kunt u doen door een motivatiebrief met CV (Curriculum Vitae) naar het secretariaat te sturen, uiterlijk 18 september 2017 moet dit binnen zijn.

Let wel: in de Procedure GR18, eerder vastgesteld in een ALV, is opgenomen dat alle mensen die op de lijst komen te staan, geschikt moeten worden geacht en moet voldoen aan de profielschets. Bij  twijfel aarzel niet om informatie of een gesprekje aan te vragen met een van de bestuursleden (via bergenopzoom@pvda.nl of 06-13988590 (secretaris) / 0653696430 (voorzitter)