Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Door Miek van den Boogaard

2017 staat in het teken van de voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Het bestuur is hier al enige tijd mee bezig. Op de laatste ALV’s zijn belangrijke zaken hiervoor aan de orde geweest, o.a. het draaiboek, kandidaatstellingscommissie, profielschetsen voor de nieuwe kandidaten, afspraken gemaakt over het schrijven van het verkiezingsprogramma en vaststellen van sollicitatieprocedure.

De kandidaatstellingscommissie houdt zich inmiddels al bezig met het scouten van nieuwe kandidaat raadsleden. Indien u belangstelling heeft of vragen over de kandidaatstelling kunt u contact opnemen met het secretariaat, bergenopzoom@pvda.nl of 06-13988590.

Kent u iemand die belangstelling heeft dan kunt u deze persoon ook verwijzen naar het secretariaat. Of u geeft de naam door zodat de kandidaatstellingscommissie contact met deze persoon kan opnemen.

Eind april 2017 krijgt elk lid een brief met daarin nader uitgelegd hoe de kandidaatstelling in zijn werk gaat.

Miek van den Boogaard, Secretaris Partij van de Arbeid, afdeling Bergen op Zoom