Door Cas Respen op 6 juli 2016

Tom Zoutendijk 50 jaar lid PvdA!

De voorzitter Yusuf Kaplan en secretaris Miek van den Boogaard zijn op bezoek geweest bij Tom Zoutendijk in verband met zijn 50-jarig lidmaatschap van de Partij van de Arbeid.

Onder het genot van een kopje koffie en een gebakje vertelde Tom vol enthousiasme hoe hij samen met zijn vrouw Joke in zijn beginjaren bij de Partij van de Arbeid in Amsterdam actie heeft gevoerd op verschillende terreinen. Doordat Tom later als ambtenaar ging werken was het niet meer mogelijk om actief te zijn binnen de partij. Dat was ook zo na hun verhuizing naar Bergen op Zoom. Korte tijd is Tom bestuurslid geweest. Ook al is hij niet meer zo actief, hij is nog altijd geïnteresseerd en betrokken. Hij is de partij altijd trouw gebleven. Tom, bedankt!

De voorzitter heeft het gouden speldje opgespeld en de secretaris heeft een felicitatiebrief van de Partijvoorzitter, Hans Spekman, overhandigd samen met een mooie bos rode rozen, hoe kan het ook anders ;-).

Miek van den Boogaard,
Secretaris PvdA BoZ

Tom Zoutendijk Tom Zoutendijk2

Cas Respen