De PvdA trekt de wijken in!

2 februari 2022

De komende acht weken zal de Bergse PvdA de wijken intrekken om in gesprek te gaan met onze inwoners! De PvdA heeft hiervoor een schema gemaakt, waarin duidelijk aangegeven staat op welk tijdstip wij op welke locatie zullen zijn. De Bergse PvdA gaat zoveel mogelijk mensen proberen te overtuigen van ons verhaal. Een verhaal voor een frisse wind in de Bergse politiek.

De PvdA is van oudsher een partij die er veel waarde aan hecht om de straten op te gaan. Op deze manier kan er goed contact gelegd worden met inwoners. Ook nu zal de Bergse PvdA de straten op gaan, daar waar de toekomst van onze stad begint. In het onderstaande schema is te zien waar wij te vinden zullen zijn:

Lijsttrekker Joey van Aken is zeer verheugd met de campagne tot nu toe: “De Bergse PvdA wil bouwen aan een Beter Bergen op Zoom. Een beter Bergen op Zoom begint bij een open, eerlijk en betrouwbare gemeentepolitiek. Om dit te bereiken wil de Bergse PvdA afscheid nemen van vastgeroeste gewoontes. We merken dat ons geluid wederhoor vindt in onze samenleving. We krijgen positieve reacties en hopen hierop voort te kunnen bouwen, de komende weken.”

De Bergse PvdA heeft op dit moment twee zetels in de gemeenteraad van Bergen op Zoom en zet bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in op een verdubbeling van het aantal zetels.

CONTACT: Adam Ahajaj of Joey van Aken